مدیر مجله شنبه 19 اردیبهشت 1394 11:45 ق.ظ نظرات ()

آیا خواهان جلو بازوهایی بزرگ‌تر و بهتر هستید؟ پس آنقدر جلو بازو هالتر بزنید تا از پا در بیایید! هه، کاش فقط به همین سادگی بود. البته بنظر برخی از متخصصان خود ساخته‌ی بدنسازی بعضی وقت‌ها همین کار هم جواب می‌دهد! اما ما اینجا در مجله تناسب اندام، روی حساب و کتاب پیش می‌رویم و با رویکرد علمی ورزش می‌کنیم، بنابراین از تمام پتانسیلمان برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود بهره خواهیم برد.

تناسب اندام

در لیست اندامی که پسرها دوست دارند ورزیده و عضلانی باشد، یکی از بالاترین اولویت‌ها از آن جلو بازو است. اما تمرین بی هدف، دقیقا به همان شکل که بنظر می‌رسد بی فایده است. با بکار گرفتن این پنج استراتژی در روتین تمریناتتان، شاهد بهبود اندازه و کیفیت عضلات جلو بازوتان خواهید بود.