تبلیغات
مجله تناسب اندام
منوی اصلی
مجله تناسب اندام
زندگی شاد و سالم با ورزش
  • مدیر مجله دوشنبه 6 شهریور 1396 04:08 ب.ظ نظرات ()

    هنگامی که وارد ۴۰ سال می شوید تمام قوانین کاهش وزن به طور ناگهانی تغییر می کنند. کاهش توده های عضلانی و سوخت و ساز بدن باعث می شود شلوار جینی که در بیست یا سی سالگی تنگ بوده الان اندازه شما باشد.

    آخرین ویرایش: دوشنبه 6 شهریور 1396 04:11 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله جمعه 12 خرداد 1396 11:15 ب.ظ نظرات ()

    روش های سریع 15 دقیقه ای برای کاهش وزن و لاغری

    روش های سریع 15 دقیقه ای برای کاهش وزن و لاغری

    روش های سریع 15 دقیقه ای برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد که خیلی زود تاثیر میگذراند. در این مطلب این روش های سریع 15 دقیقه ای را به شما معرفی می کنیم.

     

    روشهای کاهش وزن سریع در 15 دقیقه

    آگر شما هم قصد کاهش وزن و لاغری سریع را دارید این مطلب را حتما بخوانید. در این مطلب بهترین روش های کاهش وزن سریع 155 دقیقه ای را بررسی می کنیم.

    آخرین ویرایش: جمعه 12 خرداد 1396 11:22 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 11 خرداد 1394 09:58 ق.ظ نظرات ()

    در مقالات گذشته گفتیم که باید سعی کنید در باشگاه ورزشی، تمریناتتان را بدون اذیت کردن دیگران انجام داده و به اتمام برسانید. اما خو گرفتن با محیط باشگاه، با معاشرت با دیگران خیلی راحت‌تر خواهد بود.در حقیقت اگر می‌خواهید با باشگاه ورزشی‌تان خو بگیرید، باید زبان باشگاه‌های ورزشی را بلد باشید!

    تناسب اندام

    آخرین ویرایش: دوشنبه 11 خرداد 1394 09:59 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 11 خرداد 1394 09:57 ق.ظ نظرات ()

    ست‌های نزولی، از آنجایی که یک راه سریع و آسان برای افزایش جریان خون در عضلات، افزایش پمپاژ قلب، و از همه مهم‌تر خسته شدن عضله محسوب می‌شوند، تکنیکی عالی برای افزایش حجم عضلانی هستند.

    drop-setting

    آخرین ویرایش: دوشنبه 11 خرداد 1394 09:58 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 4 خرداد 1394 11:43 ق.ظ نظرات ()

    یوگا چیزی بیشتر از حرکات کششی است. بیایید ببینیم کدام انواع یوگا به مشکلات شایعی مانند بی خوابی، افسردگی، هاضمه، درد عضلانی، خستگی و اضطراب کمک می‌کنند. اگر به تازگی با یوگا آشنا شده‌اید، احتمالا نمی‌دانید که چند نوع یوگای مختلف وجود دارد. قدمت یوگا به حدود ۴ هزار سال پیش بر می‌گردد و در طول این زمان، سبک‌های یوگای بسیاری ایجاد شده است.

    yoga

    آخرین ویرایش: دوشنبه 4 خرداد 1394 11:44 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:27 ق.ظ نظرات ()

    اگر باور می‌کنید، فکر عضویت در یک باشگاه بدنسازی می‌تواند از دیدن تنهایی یک فیلم وحشتناک هم ترسناک‌تر باشد! اگرچه ممکن است احمقانه بنظر برسد، اما هستند اشخاصی که اجازه می‌دهند ترس از باشگاه رفتن، راه رسیدن به تناسب اندامشان را مسدود کند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، وقتش رسیده تا پاشنه‌هایتان را ور بکشید، مهم نیست چقدر برایتان ترسناک باشد.

    تناسب اندام

    آخرین ویرایش: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:28 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:26 ق.ظ نظرات ()

    یک رژیم غذایی، می‌تواند برای اهداف و دلایل مختلفی تعبیه شود، اما هنگامی که می‌خواهید وزنتان را کنترل کنید، اگر آنرا بر اساس نیازهایتان بهینه سازی نکنید، جواب نخواهد داد. زیر نظر گرفتن چیزهایی که می‌خورید، به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید چه غذاهایی به شما کمک می‌کنند، یا مانع از آن می‌شوند که وزنتان را کم کنید یا ثابت نگاه دارید.برای رعایت جانب احتیاط و سلامتی، پیش از اینکه هرگونه برنامه‌ی کاهش وزنی را آغاز کنید، با دکترتان مشورت نمایید.

    خوراکی

    آخرین ویرایش: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:27 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله شنبه 26 اردیبهشت 1394 01:39 ب.ظ نظرات ()

    هیچکسی بی عیب و نقص نیست، اما اگر می‌خواهید از زمان حضور خود در باشگاه بیشتری استفاده را ببرید، بهتر است هیچیک از این ۶ اشتباه که معمولا توسط ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی صورت می‌گیرد را انجام ندهید. باشگاه‌های ورزشی می‌تواند محیط جالبی برای نگاه کردن به مردم باشد! در ساعات شلوغی باشگاه‌ها، شاهد یک نمایش بزرگ از حماقت‌ها و اشتباهات هولناک هستید.

    How-To-Do-Decline-Barbell-Bench-Press-702x336

    آخرین ویرایش: شنبه 26 اردیبهشت 1394 01:40 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله شنبه 26 اردیبهشت 1394 01:38 ب.ظ نظرات ()

    بدنسازان از سیستم‌های تمرینی مختلفی استفاده می‌کنند تا آنجا که می‌شود تمریناتشان پربارتر شود. یک سیستم تمرینی، آرایش خاصی از ست‌ها، تکرارها، و تمرینات است، که برای چالشی کردن تمرینات و وادار کردن عضلات به رشد طراحی می‌شود. سوپر ست، یکی از همین سیستم‌های تمرینی است.

    انواع مختلفی سوپر ست وجود دارد، اما ویژگی مشترک در تمام گونه‌های این سیستم تمرینی، این است که تمرینات، دو به دو، بصورت متوالی و بدون استراحت،  پشت سر هم انجام می‌شوند.

    superset-weight-training-702x336

    آخرین ویرایش: شنبه 26 اردیبهشت 1394 01:39 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله شنبه 19 اردیبهشت 1394 12:46 ب.ظ نظرات ()

    ۱۵ حرکت مفید برای تقویت عضلات باسن

    باسن، ماهیچه سرین، کفل و… همه نامهای مختلف قسمت پشتی بدنتان هستند. اسامی زیادی برای عضلات باسن وجود دارد، زیرا عضله‌ی شگفت انگیزی است. تعجبی ندارد که ورزشکاران سراسر جهان به ورزیده کردن عضلات سرین اهمیت زیادی می‌دهند، چرا که این ماهیچه مرکز قوه‌ی محرکه‌ی بدن است. در ادامه با ۱۵ تمرین برای سفت کردن، تقویت کردن، و فعال کردن بزرگترین عضله‌ی بدن آشنا خواهید شد.

    منبع

    آخرین ویرایش: شنبه 19 اردیبهشت 1394 12:48 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله شنبه 19 اردیبهشت 1394 12:45 ب.ظ نظرات ()

    آیا خواهان جلو بازوهایی بزرگ‌تر و بهتر هستید؟ پس آنقدر جلو بازو هالتر بزنید تا از پا در بیایید! هه، کاش فقط به همین سادگی بود. البته بنظر برخی از متخصصان خود ساخته‌ی بدنسازی بعضی وقت‌ها همین کار هم جواب می‌دهد! اما ما اینجا در مجله تناسب اندام، روی حساب و کتاب پیش می‌رویم و با رویکرد علمی ورزش می‌کنیم، بنابراین از تمام پتانسیلمان برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود بهره خواهیم برد.

    تناسب اندام

    آخرین ویرایش: شنبه 19 اردیبهشت 1394 12:46 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 01:35 ب.ظ نظرات ()

    وقتی صحبت از کاهش وزن و خوش اندامی می‌شود، همه با دید افراطی به موضوع نگاه می‌کنند. فرض کنید در تمام طول زمستان روی عضلات خود سخت کار کرده‌اید، اگرچه از کار خود راضی بوده‌اید اما احتمالا کمی چربی اضافه هم دارید. بنابراین، تصمیم می‌گیرید که زیاد غذا نخورید، از بعضی غذاهای خاص اجتناب کنید و در نتیجه در پایان، عضلاتتان هم تحلیل رفته و از دست می‌رود. این اتفاقی است که نباید بیفتد!

    lose-fat-keep-muscle-702x336

    آخرین ویرایش: دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 01:36 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 01:34 ب.ظ نظرات ()

    اگر هنگامی که خودتان را در آینه می‌بینید، آرزو می‌کنید تا کمی صورتتان پر تر بود، احتمالا اولین جایی که به فکرتان می‌رسد بروید، مطب دکتر است. پزشک‌ها هم برای شما جواز افزایش وزن را صادر می‌کنند، اما خواهشا سرتان را پایین نیندازید و به منظور چاق شدن، صاف به یک مغازه‌ی دونات فروشی نروید!

    woman-slim-face-702x336

    آخرین ویرایش: دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 01:35 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 08:00 ق.ظ نظرات ()

    آیا تابحال این سوال برایتان ایجاد شده است که ویتامین‌هایتان را چه ساعتی از روز باید مصرف کنید؟همراه با صبحانه؟ ناهار؟ هر وقت یادتان افتاد؟ خب، این بستگی به نوع ویتامینتان دارد.

    multivitamin-702x336

    آخرین ویرایش: پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 08:02 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله چهارشنبه 26 فروردین 1394 12:32 ب.ظ نظرات ()

    بدن شما برای کمک به تجزیه‌ی چربی‌های رژیم غذایی بمنظور تولید انرژی، به کارنیتین نیاز دارد. به این دلیل، برخی محققان سعی کردند بفهمند که آیا مکمل کارنیتین می‌تواند توانایی بدن شما برای چربی سوزی که در نهایت منجر به کاهش وزن می‌شود را افزایش دهد یا نه.

    از تحقیقات صورت گرفته نتایج مختلفی بدست آمده است، اما هنوز به مطالعات بیشتری نیاز است. کماکان مشخص نیست که برای پیشگیری از عوارض جانبی بالقوه، می‌توانید چه مقدار مکمل کارنیتین یا برای چه مدتی مصرف کنید.

    آخرین ویرایش: چهارشنبه 26 فروردین 1394 12:34 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
تعداد صفحات : 4 1 2 3 4