منوی اصلی
مجله تناسب اندام
زندگی شاد و سالم با ورزش
  • مدیر مجله سه شنبه 13 اسفند 1398 01:00 ب.ظ نظرات ()

    وقتی صحبت از تغذیه‌ی صحیح پس از تمرین می‌شود، بحث‌های زیادی وجود دارد. مشخص کنید بهترین مکمل‌ها برای مصرف پس از تمرین کدام اند و چرا مؤثر هستند!

    آخرین ویرایش: سه شنبه 13 اسفند 1398 01:01 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله سه شنبه 1 بهمن 1398 03:02 ب.ظ نظرات ()

    آمار به ما می گویند اکثر افرادی که سیگار را ترک می کنند، در ابتدا مقداری وزن اضافه می نمایند. این افزایش به طور متوسط بین 5 تا 10 پوند است و برای بسیاری از افراد، این افزایش وزن موقتی است و در عرض اولین سال ترک سیگار، رفع می گردد.

    با این حال این وزن اضافه شده برای برخی از ماها باقی می ماند یا باز هم بیشتر می شود. دلایل این امر می توانند شامل چیزهایی مانند یک متابولیسم کند به علت ترک سیگار یا یائسگی باشد اما اغلب اوقات، در واقع فقط به علت خوردن کالری های بیشتر در طول روز، نسبت به زمانی است که یک فرد سیگاری بودید.


    آخرین ویرایش: سه شنبه 1 بهمن 1398 03:05 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله یکشنبه 17 آذر 1398 09:25 ق.ظ نظرات ()

    اما حالا پای رژیم HCG به میان می‌آید.

    تابه‌حال در مورد آن شنیده‌اید؟ امیدواریم نشنیده باشید، چون رژیم HCG شاید یکی از بدترین روش های کاهش وزن باشد که تا ما به حال دیده‌ایم.


    آخرین ویرایش: یکشنبه 17 آذر 1398 09:27 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله یکشنبه 12 آبان 1398 03:54 ب.ظ نظرات ()

    کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین های استقامتی است که برای افزایش قدرت و عملکرد ورزشکاران و حفظ سلامت روحی و جسمی افراد بسیار موثر است.

    به گزارش ایسنا، کراس فیت با انجام این تمرین‌ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می‌دهد. ورزش‌های کراس فیت از انواع ورزش‌های انفجاری هستند که به شکل مداری انجام می‌شوند و استراحت بین آنها بسیار کوتاه است. تمرینات عمده کراس فیت تمریناتی برای سراسر بدن است که شامل فشار دادن، کشیدن، دویدن، پاروزدن و چمباتمه زدن زیر وزنه است.


    آخرین ویرایش: یکشنبه 12 آبان 1398 03:55 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله یکشنبه 12 آبان 1398 03:00 ب.ظ نظرات ()
    کراس فیت یک برنامه‌ی ورزشی حرکات کاربردی با شدت بالا و دائماً متغیر است که از زمان پدید آمدن آن در اوایل دهه‌ی 2000 محبوبیت زیادی در سراسر جهان کسب کرده است.
    آنچه در ابتدا به‌عنوان برنامه‌ی ورزشی برای کمک به نیروهای ارتشی، پلیس و آتش‌نشانی استفاده می‌شد، امروزه دارد دنیای تناسب‌اندام را به‌سرعت فرامی‌گیرد.
    تمرینات کراس فیت تضمین می‌کنند که افراد را در بهترین شکل ممکن نگه می‌دارند، سریع‌تر عضله می‌سازند، ریکاوری را ارتقا داده و معمولاً از افراد هم‌عقیده در این فرآیند نیز حمایت کامل دارد!
    با افزایش تعداد مربی‌های رسمی کراس فیت، باشگاه‌ها و برنامه‌هایی که در دنیا ارائه می‌شوند، شاید کنجکاو باشید که بدانید این همه هیاهو در مورد چیست؟


    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 01:41 ب.ظ نظرات ()

    خبر داغ: شما، برای سوزاندن کالری مجبور نیستید تمام زندگی تان را تغییر دهید. ما در این مقاله به بررسی 8 روش ساده به منظور استفاده از فعالیت های روزمره برای رسیدن به هدفتان می پردازیم.

    آخرین ویرایش: یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 01:43 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله جمعه 17 آذر 1396 04:30 ب.ظ نظرات ()

    چربی سوزی در هوای سرد

    قرار گرفتن در هوای سرد فصل سرما می تواند باعث چربی سوزی شود و افراد در هوای سرد تناسب اندام بیشتری دارند.

    محققان دانشگاه استکهلم سوئد در بررسی‌های خود متوجه شدند که قرار گرفتن در معرض سرما می‌تواند سبب چربی‌سوزی شود.


    آخرین ویرایش: جمعه 17 آذر 1396 04:34 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 6 شهریور 1396 04:08 ب.ظ نظرات ()

    هنگامی که وارد ۴۰ سال می شوید تمام قوانین کاهش وزن به طور ناگهانی تغییر می کنند. کاهش توده های عضلانی و سوخت و ساز بدن باعث می شود شلوار جینی که در بیست یا سی سالگی تنگ بوده الان اندازه شما باشد.

    آخرین ویرایش: دوشنبه 6 شهریور 1396 04:11 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله جمعه 12 خرداد 1396 11:15 ب.ظ نظرات ()

    روش های سریع 15 دقیقه ای برای کاهش وزن و لاغری

    روش های سریع 15 دقیقه ای برای کاهش وزن و لاغری

    روش های سریع 15 دقیقه ای برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد که خیلی زود تاثیر میگذراند. در این مطلب این روش های سریع 15 دقیقه ای را به شما معرفی می کنیم.

     

    روشهای کاهش وزن سریع در 15 دقیقه

    آگر شما هم قصد کاهش وزن و لاغری سریع را دارید این مطلب را حتما بخوانید. در این مطلب بهترین روش های کاهش وزن سریع 155 دقیقه ای را بررسی می کنیم.

    آخرین ویرایش: جمعه 12 خرداد 1396 11:22 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 11 خرداد 1394 09:58 ق.ظ نظرات ()

    در مقالات گذشته گفتیم که باید سعی کنید در باشگاه ورزشی، تمریناتتان را بدون اذیت کردن دیگران انجام داده و به اتمام برسانید. اما خو گرفتن با محیط باشگاه، با معاشرت با دیگران خیلی راحت‌تر خواهد بود.در حقیقت اگر می‌خواهید با باشگاه ورزشی‌تان خو بگیرید، باید زبان باشگاه‌های ورزشی را بلد باشید!

    تناسب اندام

    آخرین ویرایش: دوشنبه 11 خرداد 1394 09:59 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 11 خرداد 1394 09:57 ق.ظ نظرات ()

    ست‌های نزولی، از آنجایی که یک راه سریع و آسان برای افزایش جریان خون در عضلات، افزایش پمپاژ قلب، و از همه مهم‌تر خسته شدن عضله محسوب می‌شوند، تکنیکی عالی برای افزایش حجم عضلانی هستند.

    drop-setting

    آخرین ویرایش: دوشنبه 11 خرداد 1394 09:58 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله دوشنبه 4 خرداد 1394 11:43 ق.ظ نظرات ()

    یوگا چیزی بیشتر از حرکات کششی است. بیایید ببینیم کدام انواع یوگا به مشکلات شایعی مانند بی خوابی، افسردگی، هاضمه، درد عضلانی، خستگی و اضطراب کمک می‌کنند. اگر به تازگی با یوگا آشنا شده‌اید، احتمالا نمی‌دانید که چند نوع یوگای مختلف وجود دارد. قدمت یوگا به حدود ۴ هزار سال پیش بر می‌گردد و در طول این زمان، سبک‌های یوگای بسیاری ایجاد شده است.

    yoga

    آخرین ویرایش: دوشنبه 4 خرداد 1394 11:44 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:27 ق.ظ نظرات ()

    اگر باور می‌کنید، فکر عضویت در یک باشگاه بدنسازی می‌تواند از دیدن تنهایی یک فیلم وحشتناک هم ترسناک‌تر باشد! اگرچه ممکن است احمقانه بنظر برسد، اما هستند اشخاصی که اجازه می‌دهند ترس از باشگاه رفتن، راه رسیدن به تناسب اندامشان را مسدود کند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، وقتش رسیده تا پاشنه‌هایتان را ور بکشید، مهم نیست چقدر برایتان ترسناک باشد.

    تناسب اندام

    آخرین ویرایش: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:28 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:26 ق.ظ نظرات ()

    یک رژیم غذایی، می‌تواند برای اهداف و دلایل مختلفی تعبیه شود، اما هنگامی که می‌خواهید وزنتان را کنترل کنید، اگر آنرا بر اساس نیازهایتان بهینه سازی نکنید، جواب نخواهد داد. زیر نظر گرفتن چیزهایی که می‌خورید، به شما کمک خواهد کرد تا بفهمید چه غذاهایی به شما کمک می‌کنند، یا مانع از آن می‌شوند که وزنتان را کم کنید یا ثابت نگاه دارید.برای رعایت جانب احتیاط و سلامتی، پیش از اینکه هرگونه برنامه‌ی کاهش وزنی را آغاز کنید، با دکترتان مشورت نمایید.

    خوراکی

    آخرین ویرایش: چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 11:27 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مدیر مجله شنبه 26 اردیبهشت 1394 01:39 ب.ظ نظرات ()

    هیچکسی بی عیب و نقص نیست، اما اگر می‌خواهید از زمان حضور خود در باشگاه بیشتری استفاده را ببرید، بهتر است هیچیک از این ۶ اشتباه که معمولا توسط ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی صورت می‌گیرد را انجام ندهید. باشگاه‌های ورزشی می‌تواند محیط جالبی برای نگاه کردن به مردم باشد! در ساعات شلوغی باشگاه‌ها، شاهد یک نمایش بزرگ از حماقت‌ها و اشتباهات هولناک هستید.

    How-To-Do-Decline-Barbell-Bench-Press-702x336

    آخرین ویرایش: شنبه 26 اردیبهشت 1394 01:40 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
تعداد صفحات : 5 1 2 3 4 5
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic